Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych,
zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj.
"Terenowa" Octavia - Škoda Octavia Kombi Scout 1,8 TSI 180KM DSG
Artur Ławnik
Od kilku ładnych lat Škoda Octavia jest najchętniej kupowanym samochodem w Polsce. Tak się składa, że i moją ulubioną Škodą jest właśnie Octavia. Koniecznie kombi. I najchętniej w wersji Scout.
Octavia Scout wyposażona jest w liczne plastikowe dodatki wokół samochodu, które nadają autu jeszcze bardziej
bojowego i zadziornego wyglądu. Auto ma również wyższy o kilka milimetrów prześwit, aby po zjechaniu z asfaltu mieć nieco większy margines bezpieczeństwa.
We wnętrzu panuje spokój i harmonia, która każdemu z nas przypadnie do gustu. Na desce rozdzielczej dominuje 7-calowy, dotykowy
ekran multimedialny, otoczony sporą ilością przycisków, które jednak po chwili treningu stają się bardzo łatwe w obsłudze. Zegary to wzór do naśladowania prostoty i czytelności. Bardzo dobrze, że Škoda nie wpadła na pomysł wstawienia tutaj elektronicznych wskaźników. Klasyka sprawdza się w tym przypadku idealnie.
Fotele, w jakie została wyposażona prezentowana dziś Octavia, są bardzo wygodne i nieźle wyprofilowane. Miejsca jest bardzo dużo, nawet na tylnej kanapie pasażerowie mają możliwość swobodnego założenia nogi na nogę. I to wszystko nie ogranicza przestrzeni w bagażniku, tradycyjnie robiącej wrażenie pojemnością i praktycznością. 605 litrów, niezbyt wysoki próg załadunkowy i całkowicie płaska podłoga – to podoba się użytkownikom!
Pod maską znajduje się mało popularna w Polsce jednostka benzynowa o pojemności 1,8 litra i mocy 180 KM. Szkoda, że klienci nie potrafią się do niej przekonać, ponieważ uważam, że jest to obecnie najlepszy silnik z całej gamy jednostek dostępnych w Octavii.
Gwarancja niezależności testu.
Oznacza ona, iż test nie był inspirowany, sponsorowany, sprawdzany oraz korygowany w jakikolwiek sposób przez firmy czy też osoby powiązane z testowanym produktem. Nie miały one również wpływu na jego kształt oraz formę.
Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego: