Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ






Test

"Terenowa" Octavia - Škoda Octavia Kombi Scout 1,8 TSI 180KM DSG


Artur Ławnik


Škoda Octavia Kombi Scout 1,8 TSI 180KM DSG

Od kilku ładnych lat Škoda Octavia jest najchętniej kupowanym samochodem w Polsce. Tak się składa, że i moją ulubioną Škodą jest właśnie Octavia. Koniecznie kombi. I najchętniej w wersji Scout.

Octavia Scout wyposażona jest w liczne plastikowe dodatki wokół samochodu, które nadają autu jeszcze bardziej
bojowego i zadziornego wyglądu. Auto ma również wyższy o kilka milimetrów prześwit, aby po zjechaniu z asfaltu mieć nieco większy margines bezpieczeństwa.

We wnętrzu panuje spokój i harmonia, która każdemu z nas przypadnie do gustu. Na desce rozdzielczej dominuje 7-calowy, dotykowy

ekran multimedialny, otoczony sporą ilością przycisków, które jednak po chwili treningu stają się bardzo łatwe w obsłudze. Zegary to wzór do naśladowania prostoty i czytelności. Bardzo dobrze, że Škoda nie wpadła na pomysł wstawienia tutaj elektronicznych wskaźników. Klasyka sprawdza się w tym przypadku idealnie.

Fotele, w jakie została wyposażona prezentowana dziś Octavia, są bardzo wygodne i nieźle wyprofilowane. Miejsca jest bardzo dużo, nawet na tylnej kanapie pasażerowie mają możliwość swobodnego założenia nogi na nogę. I to wszystko nie ogranicza przestrzeni w bagażniku, tradycyjnie robiącej wrażenie pojemnością i praktycznością. 605 litrów, niezbyt wysoki próg załadunkowy i całkowicie płaska podłoga – to podoba się użytkownikom!

Pod maską znajduje się mało popularna w Polsce jednostka benzynowa o pojemności 1,8 litra i mocy 180 KM. Szkoda, że klienci nie potrafią się do niej przekonać, ponieważ uważam, że jest to obecnie najlepszy silnik z całej gamy jednostek dostępnych w Octavii.



























Maj 2017

Artur Ławnik

Gwarancja niezależności testu.
Oznacza ona, iż test nie był inspirowany, sponsorowany, sprawdzany oraz korygowany w jakikolwiek sposób przez firmy czy też osoby powiązane z testowanym produktem. Nie miały one również wpływu na jego kształt oraz formę.

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi