Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ






Premiera

Co wiemy o nowym Mitsubishi ASX (2023)



Mitsubishi ASX (2023)

Nowe Mitsubishi ASX ma pojawić się w polskich salonach pod koniec pierwszego kwartału 2023 roku. Obecnie trwa jego przedsprzedaż, a wraz z nią importer podzielił się garścią informacji na temat tego modelu.

W przedsprzedaży Mitsubishi ASX oferowane jest z trzema wariantami benzynowego
układu napędowego w pięciu wersjach:
- 1.0 Turbo o mocy 90 KM, współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną, w wersji Invite + pakiet Style,
- 1.3 Turbo Mild Hybrid o mocy 140 KM, z 6-biegową przekładnią manualną, Invite + pakiety Style oraz Cold,
- 1.3 Turbo Mild Hybrid o mocy 140 KM, z 6-biegową przekładnią manualną, Intense + pakiety Style oraz Cold,
- 1.3 Turbo Mild Hybrid o mocy 158 KM, z 7-biegową przekładnią automatyczną DCT, Intense + pakiety Style oraz Cold,
- 1.3 Turbo Mild Hybrid o mocy 158 KM, z 7-biegową przekładnią automatyczną DCT, Instyle.

Wersja z silnikiem 1.0 Turbo o mocy 90 KM i 6-biegową przekładnią manualną w wyposażeniu posiada (wersja INVITE z pakietem STYLE): reflektory w technologii Full LED, system nagłośnienia z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali, umożliwiający współpracę ze smartfonami poprzez interfejs Android Auto i Apple Car Play, elektrycznie sterowane szyby, a także elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, tempomat i kierownicę obszytą skórą ekologiczną. O bezpieczeństwo pasażerów dbają dostępne w standardzie technologie wspomagania kierowcy: system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją utrzymania w pasie ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, system ograniczający skutki kolizji czołowych z funkcją ochrony pieszych i systemem monitorowania dystansu do pojazdu poprzedzającego, przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamera cofania. Właściciel otrzymuje dodatkowo: system dostępu

bezkluczykowego, automatyczną klimatyzację, elektrycznie składane lusterka oraz automatyczne wycieraczki przednie z czujnikiem deszczu. Pakiet STYLE wprowadza do tej specyfikacji dodatkowe relingi dachowe oraz przyciemniane tylne szyby.

ASX napędzany 1.3-litrowym silnikiem o mocy 140 KM, z 6-biegową przekładnią manualną oraz układem Mild Hybrid posiada takie samo wyposażenie, które zostało wzbogacone o kierownicę obszytą skórą, która jest podgrzewana, tak jak i fotele (pakiet COLD).

Bogatsza względem INVITE jest wersja INTENSE, która dostępna jest z dwoma wariantami napędu: 140-konnym, turbodoładowanym silnikiem 1.3 z 6-biegową przekładnią manualną oraz z jego wersją 158-konną, współpracującą z 7-biegową przekładnią DCT. W obu układach zastosowano system Mild Hybrid. ASX w tej wersji oferuje dodatkowo między innymi: tempomat adaptacyjny (dla wersji z automatyczną skrzynią biegów), system monitorowania martwego pola, fotochromatyczne lusterko wsteczne, relingi dachowe, 7-calowy wyświetlacz na tablicy zegarów, automatyczne światła drogowe, skórzane obszycie kierownicy, tapicerkę ze skóry ekologicznej oraz regulację wysokości fotela pasażera. Oba warianty silnikowe w tej wersji znalazły się w programie rezerwacji z pakietami STYLE (18-calowe felgi aluminiowe i przyciemniane tylne szyby) oraz COLD (podgrzewana kierownica i podgrzewane przednie fotele),

Model w najwyższej specyfikacji INSTYLE dostępny jest z silnikiem o mocy 158 KM, z 7-biegową przekładnią automatyczną DCT. Oprócz elementów niższych wersji wyposażenie obejmuje systemy automatycznej jazdy poziomu 1 MI-PILOT, a także: cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,25 cala, 9-głośnikowy system nagłośnienia premium BOSE z radioodtwarzaczem dysponującym ekranem dotykowym o przekątnej 9,3 cala. We wnętrzu znalazły się: skórzana, czarna tapicerka, regulacja fotela kierowcy z funkcją zmiany podparcia odcinka lędźwiowego, indukcyjna ładowarka do telefonu, i elektrycznie otwierane okno dachowe.






Nowe Mitsubishi ASX zostało objęte gwarancją:
- 5 lat gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej),
- 5 lat gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej),
- 5 lat gwarancji Mitsubishi Assistance bez limitu przebiegu (bezpłatna pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem, zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie),
- 12 lat gwarancji na perforację blach nadwozia.

Osoby decydujące się na rezerwację Mitsubishi ASX do 31.12.2022 roku otrzymają dodatkowe 2 lata ochrony pogwarancyjnej w wersji Premium.









Mitsubishi ASX (2023)

Mitsubishi ASX (2023)












Podziel się:




Październik 2022

Zdjęcia: Mitsubishi

Zobacz ostatnie numery miesięcznika motoryzacyjnego:













Warte uwagi