Continental SportContact 7
To najnowsza opona o wysokich osiągach w portfolio Continental, przygotowana dla pojazdów o sportowym charakterze. Skierowana jest do kierowców, którzy chcą doświadczyć
jazdy wyczynowej. Jest oponą bardzo bezpieczną, zorientowaną na prowadzenie i zapewniającą wysoki przebieg. Jej wysokie osiągi zapewnia szereg rozwiązań technologicznych wśród których warto wymienić BlackChili oraz adaptacyjny bieżnik. Rodzaj mieszanki (BlackChili 3 generacji), jest połączeniem stosunkowo miękkich komponentów z twardą budową bieżnika. Dzięki temu uzyskano wysoką przyczepność opony już od pierwszych metrów jazdy w połączeniu z większą odpornością na dynamiczne i ostre jej traktowanie (gwałtowne hamowania i przyspieszania). Konstrukcja bieżnika pozwala na zmianę jego kształtu w określonych warunkach, co powoduje zwiększenie bezpieczeństwa. Przykładowo podczas hamowania środkowy pas składający się z podłużnych bloków, zachowuje się jak jeden długi segment, co skraca drogę hamowania. W trakcie skrętu poszczególne segmenty opony wzajemnie się blokują, co w konsekwencji przekłada się na lepszą przyczepność i precyzję prowadzenia.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
Jest następcą Eagle F1 Asymmetric 5 względem której poprawiono osiągi na suchej nawierzchni, hamowanie oraz komfort jazdy na mokrej drodze. Posiada adaptacyjną powierzchnię styku, która na suchej nawierzchni dostosowuje się do stylu jazdy i podczas wykonywania ekstremalnych
manewrów zwiększa się, aby zapewnić wyższy poziom przyczepności. Wydajność na mokrej nawierzchni poprawiono dzięki zastosowaniu mieszanki gumowej zawierającej nowy system żywic. W stosunku do poprzedniej generacji zmniejszono poziom hałasu (o 1 dB) jak również opór toczenia, który jest szczególnie istotny przy zastosowaniu jej w pojazdach elektrycznych, gdyż powoduje wydłużenie ich zasięgu.
Hankook Ventus Prime 4
W stosunku do poprzedniej generacji (modelu Ventus Prime 3) poprawiono komfort podróży oraz dzięki zmianie mieszanki opony zwiększono jej wydajność, uzyskując większy o 20% przebieg. Zmieniona została również konstrukcja bieżnika, który teraz składa się z lameli 3D zapobiegających dużym odkształceniom opony oraz zapewniających bardziej wydajne odprowadzenie wody. Zastosowana technologia Low Noise pozwoliła na zmniejszenie hałasu opony.
Michelin Pilot Sport 5
Większą trwałość bieżnika osiągnięto poprzez zastosowanie technologii MaxTouch Construction, która zapewnia równomierne rozłożenie sił występujących podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów. Dzięki technologii Michelin Dynamic Response zoptymalizowano przeniesienie reakcji kierowcy na drogę, co poskutkowało zwiększeniem precyzji kierowania. W oponie zastosowano bieżnik w technologii Dual Sport Tread Design posiadający wzdłużne rowki odprowadzające wodę - dla większej trakcji na mokrej drodze (strona wewnętrzna) oraz sztywne klocki - dla większej przyczepności na suchej drodze (strona zewnętrzna).