Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

> O gazecie Numery Cennik Promocje Prenumerata Opublikuj tekst Katalog firm
Partner

Ekologia

Partner:


Hybrydowa nowość w europejskiej gamie Toyoty



Toyota Camry

Toyota Camry powraca na rynki Europy Zachodniej po 14-letniej nieobecności. Najnowsza odsłona modelu ma do siebie przekonywać wysoką jakością wykonania, trwałością, niezawodnością, eleganckim nadwoziem oraz komfortowym i przestronnym wnętrzem. Pod maskę samochodu trafi natomiast to, z czego Toyota w ostatnim czasie słynie, czyli oszczędny, wydajny i bezawaryjny napęd hybrydowy.

Po wycofaniu z oferty Avensisa w europejskiej gamie Toyoty powstała luka. Wbrew ogólnym trendom Japończycy nie wypełnią jej jednak modnym SUV-em. Zamiast tego postanowili
Reklama
rozszerzyć swoje portfolio na Starym Kontynencie o reprezentacyjnego, 4,9-metrowego sedana noszącego nazwę Camry. Oznacza to, że model powróci do Europy po kilkunastu latach przerwy. Samochód będzie można kupić również w polskich salonach Toyoty. Mimo dość długiego okresu nieobecności Camry nie została w naszym kraju zapomniana i nadal jest dobrze kojarzona z dużą limuzyną rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni. Przez lata auto wyrobiło sobie świetną opinię, imponując trwałością i niezawodnością. Historia tego modelu w Polsce sięga jeszcze czasów późnego PRL, a konkretnie drugiej połowy 1987 roku, kiedy to do sprzedaży w naszym kraju wprowadzono Camry serii V20. Początkowo samochód oferowano wyłącznie z dwulitrowym turbodieslem. Nic w tym nic dziwnego, ponieważ olej napędowy nie był wtedy reglamentowany, a benzyna tak. Dopiero po zniesieniu ograniczeń w dostępie do tego paliwa w gamie Camry pojawiły się wersje benzynowe. Bez względu jednak na źródło napędu pojazd ten był dostępny jedynie dla dobrze sytuowanych ludzi. Zwykli obywatele mogli o nim jedynie pomarzyć. Niedługo po zmianie ustroju i nastaniu kapitalizmu, a konkretnie w 1991 roku na naszym rynku zadebiutowała kolejna odsłona Camry, tym razem o oznaczeniu XV10. Następna zmiana warty nastąpiła w 1996 roku, wraz z pojawieniem się Camry XV20.



Toyota Camry

Sierpień 2018

Zdjęcia: Toyota



POBIERZ NUMER


Warte uwagi