Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

Kontakt Cennik
> O gazecie Numery Cennik Promocje Prenumerata Opublikuj tekst Katalog firm


Serwis

Kia i Hyundai przedłużają gwarancję na swoje samochody, ale nie wszystkim [aktualizacja]



Kia Promise

Walka z koronawirusem na całym świecie przybiera różne formy i odbywa się na różnych płaszczyznach. Kia postanowiła użytkownikom swoich samochodów trochę ulżyć i zapoczątkowała akcję „Kia Promise”, która przedłuża gwarancję na posiadane przez nich modele. Ale nie wszystkim. Podobny program przygotował Hyundai.

„Kia Promise” jest akcją globalną i swoim zasięgiem objął 142 kraje na świecie, w tym również kraje europejskie, w których (tak jak w Polsce) Kia oferuje 7-letnią gwarancję lub do przebiegu 150 000 km. Skierowana jest do użytkowników których gwarancja na posiadany samochód wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Według wyliczeń
Reklama
producenta program obejmie około 500 000 samochodów marki Kia na świecie.

Program „Kia Promise” przedłuża ochronę gwarancyjną w Polsce do czerwca 2020 roku, co zgodnie z jego założeniem spowoduje że klienci, którzy nie mogą przemieszczać się z powodu pandemii wirusa COVID-19, mogą być spokojni o przedłużenie gwarancji swojego samochodu. Obejmuje on również tych klientów, którzy nie są w stanie skorzystać z bezpłatnego serwisu (lub przeglądu opłaconego w ramach pakietu serwisowego, oferowanego przez markę Kia) z powodu ograniczenia w przemieszczaniu się, które obowiązuje w związku ze stanem epidemicznym.

Jak powiedział Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor Działu Obsługi Klienta na świecie w Kia Motors Corporation – „Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa, Kia Motors ma nadzieję, że teraz będą oni mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej”.

Jeżeli posiadasz taki samochód nic nie musisz robić, aby skorzystać z „Kia Promise”. Naprawdę, zostaniesz wprowadzony automatycznie, a pracownicy Kia Motors Polska drogą telefoniczną, mailową lub listownie skontaktują się każdym klientem, który objęty jest programem „Kia Promise”.

Hyundai przygotował podobny program nazwany „Hyundai C A R E”, który obejmie 175 krajów (również Polskę) i według wyliczeń producenta zakwalifikuje się do niego 1,21 miliona samochodów. Programem przedłużonej gwarancji zostaną objęte samochody, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2020 roku. Wszystkie one otrzymają przedłużenie gwarancji do końca maja 2020 roku. Polska centrala Hyundaia zamierza kontaktować się z Klientami, których samochody zostały objęte programem Hyundai C A R E.

[aktualizacja - 29.04.2020]
Dotychczas "Kia Promise" przedłużała ochronę samochodów objętych gwarancją producenta, która wygasa lub miałaby wygasnąć między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku. Obecnie przedłużono datę graniczną do 31 maja 2020 roku, czyli wszystkie samochody objęte gwarancją producenta, która wygasa lub miałaby wygasnąć między 1 lutego a 31 maja 2020 roku, automatycznie otrzymują przedłużoną gwarancję w Polsce do 30 czerwca.

Podziel się:
Kwiecień 2020

Źródło: Kia

Zobacz ostatnie numery:







Warte uwagi