Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

> O gazecie Numery Cennik Promocje Prenumerata Opublikuj tekst Katalog firm


premiera

Lifting Jeepa Renegade na 2019 rok



Jeep Renegade MY 2019

Wprowadzony na rynek w 2014 roku, Jeep Renegade poszerzył globalną gamę produktową amerykańskiej marki, która tym właśnie modelem zadebiutowała w segmencie B-SUV. Renegade był także pierwszym SUV-em Jeepa wyprodukowanym poza Stanami Zjednoczonymi, w zakładzie Melfi SATA we Włoszech. Od początku Jeep Renegade zyskał popularność w tym segmencie rynku, stając się ciekawą alternatywą dla Klientów poszukujących SUV-a łączącego możliwości terenowe z wymiarami i lifestyle’ową stylizacją. Nadszedł właśnie czas odświeżenia modelu.

Dzięki ponad 73 200 sprzedanym egzemplarzom w 2017 roku, Renegade był najlepiej sprzedającym się SUV-em marki Jeep w Europie i na kilku głównych rynkach kontynentu, w tym we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Teraz, Jeep Renegade został odświeżony. Otrzyma nowe trzy- i czterocylindrowe silniki benzynowe Turbo. Będą nimi: 1,0-litrowy silnik o mocy 120 KM i momencie obrotowym 190 Nm oraz 1,3-litrowy silnik o mocy 150 KM lub 180 KM i momencie obrotowym 270 Nm. Oferta silników obejmie również odświeżone silniki wysokoprężne MultiJet II o pojemności 1,6 i 2,0 litra z selektywną redukcją katalityczną SCR (Selective Catalytic Reduction), wszystkie zgodne z normą Euro 6/D. Gama silników Renegade’a MY2019 może być połączona z sześciostopniową manualną skrzynią biegów, dwusprzęgłową automatyczną DDCT i dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów.

Nowy Renegade będzie dostępny w dwóch konfiguracjach - z napędem na przednie koła oraz w wersji 4x4 - i z dwoma systemami napędu na cztery koła, systemem
Reklama
odłączenia osi tylnej, systemem kontroli trakcji Selec Terrain, systemem wspomagającym ruszanie pod górę (Hill Start Assist) i asystentem kontroli zjazdu ze wzniesienia (Hill Descent Control). Jego możliwości 4x4 odnajdują swój najlepszy wyraz w wersji wyposażenia Trailhawk stworzonej do jazdy terenowej i wyposażonej w specjalne, stylistyczne i techniczne funkcje.

Nowe silniki są wykonane w całości z aluminium, aby zapewnić lekkość (waga zaczyna się od 93 kg). Korpus silnika, opracowany we współpracy z firmą Teksid, wykonany jest z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego. W celu zwiększenia odporności konstrukcji zastosowano tuleje z odlewów żeliwnych. Ich grubość wynosi 1,8 mm i są pokryte od zewnątrz aluminium, tworząc „metalurgiczne spoiwo" pomiędzy tuleją a blokiem. Po przeanalizowaniu różnych konstrukcji korpusu silnika wybrano architekturę z płytą podstawową zapewniającą najlepszą równowagę między hałasem, wibracjami, masą i osiągami strukturalnymi. Nowy Jeep Renegade jest pierwszym modelem grupy wyposażonym w te silniki.

Wnętrze oferuje nowoczesny, dopracowany wygląd. Kabina charakteryzuje się funkcjonalnością. Aspekt ten został dodatkowo udoskonalony, oferując nową konsolę centralną z wbudowanym uchwytem na smartfon, nowe uchwyty na kubki i dodatkowe schowki, w tym kieszeń na iPada Mini lub inne drobne akcesoria. Nowością jest także pozycja dodatkowego portu USB (umieszczonego teraz z tyłu podłokietnika środkowego, ułatwiająca korzystanie pasażerom tylnego siedzenia), w standardzie od wersji Longitude. Te rozwiązania zapewniają ponad 1,2 litra dodatkowej przestrzeni do przechowywania różnych niezbędnych przedmiotów.

Renegade oferuje również kilka możliwości indywidualizacji wnętrza, dzięki różnym konfiguracjom charakterystycznym dla każdego poziomu wykończenia. Dodatkowe nowości w zakresie designu obejmują odświeżone oprawy radia, otworów wentylacyjnych, tunelu centralnego i głośników. Niektóre elementy są wspólne z modelem Wrangler. Należą do nich: szeroki, poziomy zestaw wskaźników i trapezoidalne elementy wykończenia.

Jeep Renegade MY 2019
W zależności od wersji, nowy Jeep Renegade może zostać wyposażony w system multimedialny Uconnect™ 5,0", UconnectTM 7,0" lub UconnectTM 8,4" NAV z ekranem dotykowym, który zapewnia łatwą obsługę, dzięki mocniejszemu i bardziej efektywnemu procesorowi z lepszą funkcją interaktywnej obsługi. Pozwala to kierowcy sterować bezpośrednio z wyświetlacza klimatyzacją, audio i wieloma innymi funkcjami, zachowując całkowite bezpieczeństwo.

Systemy
System zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain jest wyposażony w cztery tryby do wyboru (Auto, tryb domyślny z odłączaniem tylnej osi, Śnieg, tryb 4WD skalibrowany w celu zmniejszenia podsterowności; Piasek i Błoto, tryb 4WD dla zmaksymalizowania przyczepności przy niskich prędkościach) zapewniające optymalne osiągi na dowolnej nawierzchni.

Jeep Active Drive jest w pełni automatyczny i zapewnia bezproblemową pracę z napędem na cztery koła lub bez niego, przy każdej prędkości, zmniejszając straty energii, gdy napęd 4x4 nie jest potrzebny z korzyścią dla oszczędności paliwa. System ten nie wymaga interwencji kierowcy, zapewnia korektę odchylenia w trakcie dynamicznych manewrów i poprawia zachowanie zarówno w warunkach podsterowności, jak i nadsterowności.

Jeep Active Drive Low poszerza możliwości systemu Jeep Active Drive i zapewnia przełożenie pełzające 20:1 dla doskonałych parametrów 4x4. System ten występuje w połączeniu z silnikiem diesla 2,0 litra z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną . Jeep Active Drive Low dodaje do systemu Select-Terrain funkcję kontroli zjazdu z wzniesienia (Hill-Descent Control). Kontrola zjazdu ze wzniesienia pozwala na płynny i kontrolowany zjazd ze wzniesienia w nierównym lub śliskim terenie bez konieczności naciskania przez kierowcę pedału hamulca. Gdy jest włączona, pojazd będzie zjeżdżać ze stromych nachyleń, wykorzystując system hamowania ABS do sterowania prędkością każdego z kół, aby zapewnić optymalną i bezpieczną prędkość zjazdu.

Model roku 2019 został unowocześniony poprzez wzbogacenie go o nowe elementy, które uzupełniają ofertę pod kątem bezpieczeństwa, zapewniając maksymalną ochronę i komfort. Teraz, w całej gamie seryjnie montowany jest Lane Sense Departure Warning Plus (system monitorujący i alarmujący opuszczenie pasa ruchu) oraz Intelligent Speed Assist (elektroniczny system ograniczenia prędkości) z Traffic Sign Recognition (systemem rozpoznawania znaków drogowych).

Jeep Renegade MY 2019
Lane Sense Departure Warning-Plus wykorzystuje czujnik optyczny kamery do ustalenia pozycji samochodu na drodze w stosunku do sygnalizacji poziomej znajdującej się na jezdni. W przypadku niezamierzonej zmiany pasa ruchu, którą system rozpoznaje po zmianie toru jazdy bez włączenia kierunkowskazu, Lane Keeping Assist koryguje tor jazdy i powoduje powrót na pierwotną pozycję.

Nowy system Traffic Sign Recognition (TSR) służy do rozpoznawania znaków drogowych, w tym znaków ograniczenia prędkości wraz z informacjami dodatkowymi zawartymi pod znakiem i informuje o nich kierowcę w formie ostrzeżeń i komunikatów wyświetlanych na desce rozdzielczej. W połączeniu z systemem Intelligent Speed Assist, (który może być z łatwością obsługiwany za pośrednictwem przycisków na kierownicy), prędkość może zostać ustawiona według ograniczeń, które TSR wcześniej rozpoznał. W każdym razie, kierowca ma możliwość zignorowania powiadomień systemu oraz odrzucenia ograniczeń prędkości wskazanych na znakach drogowych.

Wśród nowości na uwagę zasługuje unowocześniony pakiet Parking (dostępny po wprowadzeniu samochodu na rynek) wyróżniający się systemem wspomagania parkowania równoległego i prostopadłego Park Assist, który ułatwia manewrowanie na parkingu oraz poza nim. Opiera się on na tych samych funkcjach, co wcześniejsza wersja systemu. Automatyczne sterowanie wspomagane jest przez zespół czujników i kamer wspomagających wykrywanie potencjalnych przeszkód.

Jeep Renegade MY 2019
Aby zapewnić większy komfort oraz charakterystyczną dla Renegade’a funkcjonalność, odświeżony model oferuje odnowiony pakiet Funkcjonalny, który teraz obejmuje na przykład automatycznie składane lusterka boczne oraz elektryczne szyby, które mogą być obsługiwane z pilota.

Aby zapewnić maksymalną ochronę, Jeep Renegade proponuje kompletną gamę systemów bezpieczeństwa, takich jak: Forward Collision Warning Plus z Active Emergency Braking (dostępny seryjnie w wersji Limited), Adaptive Cruise Control, Blind-Spot Monitoring i Rear Cross Path Detection.

W Europie sprzedaż Jeepa Renegade 2019 rozpocznie się we wrześniu. Dostępny będzie w czterech wersjach wyposażenia - Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. W krajach pozaeuropejskich (Rosja, Bliski Wschód i Afryka) nowy Renegade 2019 będzie dostępny pod koniec roku.

Jeep Renegade MY 2019 Jeep Renegade MY 2019 Jeep Renegade MY 2019

Jeep Renegade MY 2019 Jeep Renegade MY 2019

Czerwiec 2018

Zobacz ostatnie numery:







Warte uwagi