Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych,
zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj.
Honda Jazz MY18 - lifting najmniejszego modelu w gamie
Najmniejsza Honda została poddana odświeżeniu. Wraz z nim pojawiła się nowa jednostka napędowa – 1,5 i-VTEC o mocy 130KM – oraz wersje wyposażenia: Dynamic i X-Road.
Dynamic z silnikiem 1,5 i-VTEC
Stylizacja przodu nowego Jazza, zgodnie z ideą „Solid Wing Face”, wyraźnie nawiązuje do aktualnego designu pozostałych modeli marki Honda. Przedni zderzak
zyskał ostre linie i odważnie zaznaczone kontury wokół wlotów powietrza. Poszerzony tylny pas podkreślono błyszczącą, czarną linią, rozciągającą się ponad trapezoidalną, dolną sekcją. Paletę barw nadwozia wzbogacono o metalizowany lakier Skyride Blue. Na niezmienionym poziomie pozostała wszechstronność Jazza, tak bardzo ceniona przez decydujących się na niego klientów. Bagażnik ma pojemność wynoszącą 354 litry (po złożeniu oparć tylnej kanapy wzrasta ona do 897 litrów), a pasażerowie mogą cieszyć się największą przestrzenią w tej klasie samochodów. Praktyczny, opracowany przez Hondę system Magic Seat oraz asymetrycznie dzielona tylna kanapa (w proporcji 60:40) pozwalają na szereg konfiguracji wnętrza, w którym maksymalna długość powierzchni ładunkowej wynosi 2,48 metra, a jej maksymalna wysokość dochodzi do 1,28 metra. Nowość pod maską odświeżonego Jazza stanowi 130-konny silnik 1.5 i-VTEC, który łączy w sobie wysoką moc z niskim spalaniem i jest zgodny z restrykcyjnymi normami europejskimi Euro 6. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,4 l/100 km, a emisja CO2 utrzymuje się na poziomie od 124 g/km w przypadku wersji z przekładnią CVT. Układ skrzyni CVT został przekonstruowany tak, by zapewnić bardziej płynną i dynamiczną reakcję podczas przyspieszania. Jednostkę 1.5 i-VTEC połączono z nowym pakiecie Dynamic, którego elementami są cieńszy przedni splitter znajdujący się poniżej przedniego grilla oraz trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem - oba wykończone czerwoną linią podkreślającą sportowy charakter auta. Pakiet Dynamic zawiera również lampy przednie wykonane w technologii LED, lampy przeciwmgielne, spoiler klapy bagażnika, a także lakierowane na czarno obręcze z oponami 185/55 R16. Wnętrze wykończono za pomocą tapicerki z prążkowanym wzorem, a koło kierownicy i gałkę drążka zmiany biegów pokryto skórą ozdobioną szwami w kolorze pomarańczowym.
X-Road
Wersja ta nadaje nowej Hondzie Jazz bardziej off-roadowego i uterenowionego wyglądu. Dostępna będzie wyłącznie z silnikiem 1,3 i-VTEC o mocy maksymalnej 102 KM, a bazuje na wersji Elegance. Zawierać będzie dodatkowo: stylistyczne nakładki zderzaka przedniego i tylnego, praktyczne dodatkowe listwy ochronne boczne, ozdobne nakładki nadkoli Off-road, szerokie nakładki ochronne na boczne drzwi, wysokiej jakości dywaniki welurowe z emblematem 3D X-Road w aluminium. Jej debiut zaplanowano na marzec 2018.
Ceny zaczynają się od 63 000 PLN
Cennik Hondy Jazz MY2018
Specyfikacja Hondy Jazz MY2018
Grudzień 2017
Zdjęcia: Honda
Zobacz ostatnie numery miesięcznika motoryzacyjnego: