Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





tuning

VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski



VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski

Opis auta:
Samochód został zakupiony przez Dominika 2 lata temu w przyzwoitym stanie. Telefon, bus, laweta i wycieczka
dzień później. 1200 km nad morze i z powrotem do Częstochowy. Decyzja o zakupie przyszła w momencie, bez zbędnych rozmyślań za czy przeciw. Takich aut nie kupuje się z rozsądku... Od tamtego czasu ciągle coś się dzieje. Zaczęło się od podstawowych czynności eksploatacyjnych. Płyny ustrojowe, rozrząd, luzy zawieszenia, mycie i porządek pod maską. Konserwacja podwozia, które jak na swoje lata było w idealnym stanie. Blacharce również nie można było nic zarzucić. Auto ogólnie bardzo zdrowe. Samochód posiadał już gwint, skórzaną tapicerkę, rozpórki przednie górną i dolną oraz fajnie radio Blaupunkt z "epoki". Dużą role w podjęciu decyzji o zakupie odegrały rolki Th Line 8" i 9" 14. To według Dominika od zawsze było takie idealne połączenie z mk1. Niestety później okazało się, że na 14" nie da rady się poruszać przez wzgląd na nisko osadzoną pompę wspomagania i miskę olejową. Po wstępnych oględzinach okazało się, że poszycie dachu jednak nadaje się do wymiany. Tematem zajęła się bardzo fachowo firma Tapwid z okolic Lublina, znana z programu "Samochód marzeń". Przy okazji zostało wymienione wypełnienie oraz podsufitka. Następnie został zakupiony nowy komplet zderzaków starego typu. Właściciel odświeżył środek, montując nową wykładzinę w kolorze jasny beż. Seryjną kierownicę zastąpił drewnianą Giugiaro. Wymienił też część listw chromowanych, oraz uszczelek ponieważ nadgryzł je już ząb czasu. Przez te 2 lata Dominik wymienił już pięć lub sześć kompletów kół, szukając złotego środka. Obecne Riale (podobno) zagoszczą na dłużej. Pozostało tylko zamontować lotkę GTI oraz lampy Wesem z krzyżami. Do tego było jeszcze kilka drobnych zmian, jak: grill DIESEL, lifty maski, lusterka starego typu, zmiana z 4 na 2 lampy, końcówka wydechu z kwasówki, fabrycznie nowe krótkie sierpy, odświeżenie lakieru i można się cieszyć słonecznymi dniami bardziej niż kiedykolwiek wcześniej... W tym roku na pewno weźmie udział w kilku fajnych imprezach tuningowych.

Marka i model: VW MK1 Cabriolet
Rocznik: 1987
Silnik/moc fabryczna: 1.8 95KM
Felga/opona: Rial Mesh 16/7 z Porsche 944 po pełnej renowacji w Authentic Cars + adaptery

Wcześniej
VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski

Obecnie
VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski VW Golf mk1 Cabrio by Dominik Jaworski














Sierpień 2015

Tekst: Tomasz Papaj
( polishworks.pl )

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi