Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





tuning

Audi A4 B5 by Slepy



Audi A4 B5 by Slepy

Opis auta:
Paweł zakupił Audi w 2007 roku i pomału z roku na rok coś do niego dokłada. Z początku zmiany były kosmetyczne, zmiana lamp na poliftowe i delikatne
zmiany środka. Potem bardziej zagłebił się w temat modyfikacji i wpadł Gwint oraz koło 18 cali. Z czasem auto coraz bardziej zbliżało się do ziemi, łapiąc zajawkę amerykańskimi b5, postawnowił że też pójdzie w tym kierunku. Na przodzie zagościł zderzak i lampy US, a na tyle klapa również z wersji US. Kompletu dopełniły zderzak tylny, progi i grill od S4. W ostatnim roku wpadło parę fantów do środka. Orginalne fotele Recaro i kierownica z TT RS. Wiemy, że na półkach leży reszta gratów i czeka na montaż. W sezonie 2015, wszystko powinno być już na swoim miejscu. Sporo pracy zostało już włożone, ale do końca tego co jest zaplanowane jeszcze długa droga.

Marka i model: Audi A4 B5
Rocznik: 1995
Silnik/moc fabryczna: 1.9TDI 90KM
Felga/opona: DARE LM 9J18, opony Evergreen 215/35ZR18
Przynależność do klubów: strefapoludnie, a4-klub.pl

Wcześniej
Audi A4 B5 by Slepy

Obecnie
Audi A4 B5 by Slepy Audi A4 B5 by Slepy Audi A4 B5 by Slepy Audi A4 B5 by Slepy Audi A4 B5 by Slepy Audi A4 B5 by Slepy














Czerwiec 2015

Tekst: Tomasz Papaj
( polishworks.pl )

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi