Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





tuning

VW Bolf by Arnold



VW Bolf by Arnold

Opis auta:
Przód Bory, reszta Golfa, czyli Bolf. Arnold zakupił auto w marcu 2013 roku, nie był to raczej najlepszy
wybór ze względu na stan, ale emocje wzięły górę i postanowił, że bez niego nie wróci do domu. Było to fabryczne GTI 1.8t 150hp z frontem od Bory, 19" i gwintem FK. Największym plusem auta był silnik, praktycznie we wzorowym stanie, natomiast reszta pozostawiała wiele do życzenia. Lakier nieudolnie położony, łuszczący się przy uszczelkach, wiele rzeczy zapruszonych podczas malowania, "fale dunaju" na drzwiach i w dolnych partiach auta, powgniatane progi, maska, kiepskiej jakości zderzak zespolony z dokładką oraz jak się później okazało otwory po instalacji LPG.

Marka i model: Volkswagen Golf MK4 GTI
Rocznik: 2000
Silnik/moc fabryczna: 150
Felga/opona: BBS RSII 18x10 +18x8.5 nawiercone, opony 205/40/18 Bridgestone & 225/40/18 Dunlop

Wcześniej
VW Bolf by Arnold

Obecnie
VW Bolf by Arnold VW Bolf by Arnold VW Bolf by Arnold VW Bolf by Arnold VW Bolf by Arnold














Maj 2015

Tekst: Tomasz Papaj
( polishworks.pl )

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi