Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





tuning

VW Garbus by Kari



VW Garbus by Kari

Opis auta:
Dzisiaj prezentujemy Wam poczciwego Garbus. Patrząc na to auto ciężko uwierzyć, że ma ono 48 lat !!! Karol naprawdę włożył
dużo serca (nie wspominając o funduszach) w odbudowę pojazdu. Garbi dostał dwu-kolorowe nadwozie, które dodaje mu szyku i elegancji. Do tego chromy doprowadzone do perfekcji. Ciekawostką są nakładki przednich reflektorów - przyznam, że pierwszy raz spotkałem się z takim elementem (pomijając auta policyjne obstawiające mecze :) ). W tym Garbusie nie znajdziemy najnowszych ekstrawaganckich felg, do auta w tym stylu by to poprostu nie pasowało. Kari postawił na klasykę, czyli oryginalne stalówki pomalowane pod jeden z kolorów nadwozia, do tego chromowane dekle z wcześniejszej wersji Garbusa (tzw. dziada). Na felgach mamy opony ze Smarta, a na nich whitewheels'y (nakładki). Całość zewnętrznego wyglądu dupełnia gleba uzyskana przez skrócone amortyzatory. Przy tak poważnej odbudowie auta nie można było pominąć wnętrza, którze zostało na nowo obszyte. Oprócz tego we wnętrzu znajdziemy nowy dywan, dekory i listwy. W Garbusie nie znajdziemy pasów bezpieczeństwa znanych z dzisiejszych aut, za to mamy pasy biodrowe WOB. Zamiast pedału gazu jest rolka. Całość dopełnia chromowany koszyk i customowa wajcha EMPI. Garbus może pochwalić się także ciekawym car-audio, którym steruje jednostka Alpine. A jest czym sterować ponieważ na pokładzie mamy wzmacniacz Blaupunkt, głośniki JVC oraz subwoofer Sony Xplode - oczywiście jak to przystało na klasyka, wszystko dyskretnie schowane. Auto robi ogromne wrażenie i wzbudza duże zainteresowanie.

Marka i model: VW 1200 Garbus
Rocznik: 1966
Silnik/moc fabryczna: 1200/34
Felga/opona: Oryginale stalówki 15’ + dekiel z dziada (wcześniejszy model Garbusa), przednie opony ze Smarta + whitewheels'y (nakładki)
Przynależność do klubów: Doppelganger

Wcześniej
VW Garbus by Kari

Obecnie
VW Garbus by Kari VW Garbus by Kari VW Garbus by Kari VW Garbus by Kari VW Garbus by Kari














Grudzień 2014

Tekst: Tomasz Papaj ( polishworks.pl )

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi