Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych,
zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj.
W październiku ubiegłego roku na targach Mobilexpo w Krakowie został zaprezentowany Neo-Traveller Active – pierwszy polski, kompaktowy kamper. Wysokie zainteresowanie pojazdem zainspirowało ekipę do przygotowania nowego modelu samochodu. I powstał Neo-Traveller Family.
Ten rodzinny i przestronny kamper zbudowany został w oparciu o projekt zabudowy Citroëna Jumpera w wersji L3H2 i mierzy 599 cm długości, 212 cm wysokości i 206 cm szerokości.
W wyposażeniu
Poza standardowymi urządzeniami zamontowanymi w samochodzie na wyraźne życzenie klienta (ogrzewanie Truma Combi 4, lodówka z trzema źródłami zasilania,
dwupalnikowa kuchenka) - samochód został dodatkowo wyposażony w instalację do montażu solarów, prysznic zewnętrzny oraz specjalną szafkę na telewizor.
Kamper posiada zbiornik na czystą i brudną wodę (odpowiednio 100 i 93 litry), dwa okna dachowe Mini Heki 40x40 i okno dachowe Fiamma Turbo Vent 28 z wentylatorem.
Meble zostały wykonane z lekkich płyt stolarskich z drewna egzotycznego. Płyty są dwustronnie pokryte laminatem, stosowanym do produkcji blatów kuchennych. Taka technologia daje gwarancję dużej wytrzymałości oraz odporności na wilgoć i zarysowania. W środku dominują brązy i beże, meble mają dużo aluminiowych dodatków. Nadaje to całemu wnętrzu nowoczesny charakter, rzadko spotykany w typowych produkcjach firm z zachodu i południa Europy.
Jakość lepsza niż zachodnia
Wykonawcy rodzinnego kampera zadbali o to, aby na tle zachodniej konkurencji pojazd wyróżniał się solidnością oraz starannym doborem materiałów wykończeniowych. Autorzy Neo-Traveller Family nie chcieli kopiować rozwiązań masowo proponowanych na zachodzie i trzeba przyznać – pojazd wyróżnia się oryginalnym wyglądem, a także dobrze rozplanowanym i funkcjonalnym wnętrzem. Dość nietypowym rozwiązaniem wydaje się być aranżacja tylnej części samochodu. Większość kamperów tego typu ma z tyłu jedno łóżko przeznaczone dla dwójki podróżujących. Niektóre renomowane firmy mają w ofercie pojazdy z podwójnym, piętrowym łóżkiem, ale są one zamontowane na stałe. W rodzinnym Neo-Travellerze tylna przestrzeń została tak zaprojektowana, aby miejsca do spania można było składać wariantowo - dolna kanapa może zostać złożona, a miejscem odpoczynku jest górne łóżko, które po złożeniu tworzy szafkę. Można w niej schować dodatkowo kilka rzeczy.
Innowacyjny jest także wygląd foteli i kanapy dla podróżujących w części mieszkalnej. Wysokie zagłówki, jasna kedra i logo wyhaftowane na oparciach nadają fotelom sportowy charakter.