Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





caravaning

Drugi kamper Noe: Neo-Traveller Family



Neo-Traveller Family

W październiku ubiegłego roku na targach Mobilexpo w Krakowie został zaprezentowany Neo-Traveller Active – pierwszy polski, kompaktowy kamper. Wysokie zainteresowanie pojazdem zainspirowało ekipę do przygotowania nowego modelu samochodu. I powstał Neo-Traveller Family.

Ten rodzinny i przestronny kamper zbudowany został w oparciu o projekt zabudowy Citroëna Jumpera w wersji L3H2 i mierzy 599 cm długości, 212 cm wysokości i 206 cm szerokości.

W wyposażeniu
Poza standardowymi urządzeniami zamontowanymi w samochodzie na wyraźne życzenie klienta (ogrzewanie Truma Combi 4, lodówka z trzema źródłami zasilania,
dwupalnikowa kuchenka) - samochód został dodatkowo wyposażony w instalację do montażu solarów, prysznic zewnętrzny oraz specjalną szafkę na telewizor.

Kamper posiada zbiornik na czystą i brudną wodę (odpowiednio 100 i 93 litry), dwa okna dachowe Mini Heki 40x40 i okno dachowe Fiamma Turbo Vent 28 z wentylatorem.

Meble zostały wykonane z lekkich płyt stolarskich z drewna egzotycznego. Płyty są dwustronnie pokryte laminatem, stosowanym do produkcji blatów kuchennych. Taka technologia daje gwarancję dużej wytrzymałości oraz odporności na wilgoć i zarysowania. W środku dominują brązy i beże, meble mają dużo aluminiowych dodatków. Nadaje to całemu wnętrzu nowoczesny charakter, rzadko spotykany w typowych produkcjach firm z zachodu i południa Europy.

Jakość lepsza niż zachodnia
Wykonawcy rodzinnego kampera zadbali o to, aby na tle zachodniej konkurencji pojazd wyróżniał się solidnością oraz starannym doborem materiałów wykończeniowych. Autorzy Neo-Traveller Family nie chcieli kopiować rozwiązań masowo proponowanych na zachodzie i trzeba przyznać – pojazd wyróżnia się oryginalnym wyglądem, a także dobrze rozplanowanym i funkcjonalnym wnętrzem. Dość nietypowym rozwiązaniem wydaje się być aranżacja tylnej części samochodu. Większość kamperów tego typu ma z tyłu jedno łóżko przeznaczone dla dwójki podróżujących. Niektóre renomowane firmy mają w ofercie pojazdy z podwójnym, piętrowym łóżkiem, ale są one zamontowane na stałe. W rodzinnym Neo-Travellerze tylna przestrzeń została tak zaprojektowana, aby miejsca do spania można było składać wariantowo - dolna kanapa może zostać złożona, a miejscem odpoczynku jest górne łóżko, które po złożeniu tworzy szafkę. Można w niej schować dodatkowo kilka rzeczy.

Innowacyjny jest także wygląd foteli i kanapy dla podróżujących w części mieszkalnej. Wysokie zagłówki, jasna kedra i logo wyhaftowane na oparciach nadają fotelom sportowy charakter.

Neo-Traveller Family














Warte uwagi