Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

logo kdk.pl
Testy Tech Historia Prawo Felietony Gazeta ikona szukaj
Testy Tech Historia Prawo Felietony Ekomoto Inspiracje KATALOG FIRM Cennik logo KATALOG dla kierowców SZUKAJ





Analiza

Prześwietlamy reklamy: Alfa Romeo Giulia 2.0 TB 16v 200 KM AT8 RWD w abonamencie



Alfa Romeo Giulia 2.0 TB 16v 200 KM AT8 RWD

Powyższa analiza nie ma na celu stwierdzenia czy dana propozycja jest dobra czy zła dla ciebie. Ma za zadanie umożliwienie właściwego zrozumienia reklamy, jej wszystkich parametrów i warunków tak, abyś na tej podstawie samodzielnie podjął właściwą decyzję.

Parametry oferty:
Porównanie dotyczy modelu w wersji wyposażenia Giulia w kolorze Rosso Alfa – jedyny niewymagający dopłaty. Po zakończeniu okresu zobowiązania, wymagany jest zwrot użytkowanego samochodu. W ofercie z reklamy jesteś użytkownikiem – nie właścicielem – egzemplarza, identycznie jak przy umowie leasingowej.

Alfa Romeo Giulia 2.0 TB 16v 200 KM AT8 RWD

Legenda:
Okres zobowiązania, to czas użytkowania samochodu. Koszty poniesione w okresie 2 lat przy zakupie
gotówkowym nie uwzględniają kosztów ubezpieczenia, serwisu oraz rejestracji w powyższym okresie; w ofercie z reklamy nie uwzględniają kosztów opon. Wartość samochodu po 2 latach, to średnia wartość dwuletniego analizowanego modelu wyliczona na podstawie ofert sprzedażowych na serwisach ogłoszeniowych. Bilans nie uwzględnia kosztów eksploatacyjnych i paliwa.

Podsumowanie:
Przy założonych parametrach dwuletni koszt abonamentu będzie ekonomicznie bardziej opłacalny (będzie tańszy) niż zakup gotówkowy i sprzedaż egzemplarza za 120 000 zł, gdyż za 624 zł nie jest możliwy zakup ubezpieczenia i serwis w ciągu dwóch lat, a tylko wtedy porównywane oferty byłyby ekonomicznie neutralne.






























Lipiec 2019

Tekst pochodzi z poniższego numeru miesięcznika motoryzacyjnego:


POBIERZ NUMER




Warte uwagi