Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają: utrzymanie sesji Klienta (także po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie się logować oraz dostosowanie serwisu do potrzeb odwiedzających oraz innych osób korzystających z serwisu; tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu, personalizacji przekazów marketingowych, zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania serwisu. Możesz wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Więcej tutaj. Zamknij

> O gazecie Numery Cennik Promocje Prenumerata Opublikuj tekst Katalog firm


Test

O tak - Lexus GS300h 2,5i 223 KM Elite



Lexus GS300h 2,5i 223 KM Elite

Osoby, które mnie znają wiedzą, że mam sentyment do samochodów marki Lexus. W końcu w swoich tekstach nie ukrywam lekkiego nimi „zauroczenia”. Po prostu mają w sobie coś, co mnie do nich przyciąga. Dlatego moje serce bardzo się ucieszyło na wieść, że będę miał okazje pojeździć odświeżonym GS-em. Oto przed Państwem najnowszy GS300h, czyli limuzyna klasy wyższej, wyposażona w napęd hybrydowy.

Co się zmieniło stylistycznie? Najwięcej zmian zauważam w przedniej części nadwozia. Z przodu zmodyfikowano przede wszystkim reflektory, które obecnie są minimalnie
Reklama
mniejsze, niż u poprzednika. Za to dołożono znak szczególny nowych Lexusów w postaci oddzielnych świateł do jazdy dziennej w kształcie połowy grotu. Oprócz tego, zmieniona została atrapa silnika, która upodobniła się do innych modeli spod znaku L i jest w kształcie rombu. Prezentowany egzemplarz osadzony jest na pięcioramiennych alufelgach o niedostępnym wcześniej wzorze. Zmianom uległy również tylne lampy, które nie tylko posiadają nowy wzór, ale również dostały przezroczyste, lekko przyciemnione klosze.

We wnętrzu czekają na nas, jak przystało na tą klasę auta, wygodne i luksusowe warunki podróżowania. Jasnobeżowa, skórzana tapicerka, którą pokryto fotele i tylną kanapę, jest bardzo dobrej jakości, a jej dotykanie to prawdziwa przyjemność. Nawet podszybie jest obszyte taką właśnie skórą, co robi świetne wrażenie. Podobnie sytuacja wygląda z plastikami, które nie tylko są miłe w dotyku, ale również bez zarzutów spasowane. Miejsca jest wystarczająco, zarówno z przodu, jak i na tylnej kanapie. Trochę gorzej jest z bagażnikiem, któremu niby pod
Reklama

względem pojemności niczego nie brakuje (465 litrów), ale którego możliwości są ograniczone przez baterię i niewielki otwór załadunkowy.

Deska rozdzielcza jest typowa dla Lexusa ostatnich lat. Analogowe zegary to według mnie ekstraklasa – nie tylko są czytelne i przejrzyste, ale również przepięknie zaprojektowane. To najładniejsze zegary analogowe, jakie kiedykolwiek widziałem! Konsolę środkową zdominował 10-calowy ekran, którego funkcje obsługujemy „myszką” umieszczoną pomiędzy fotelami. Niżej znajduje się śliczny zegarek oraz najpotrzebniejsze przyciski obsługujące dwustrefową klimatyzację.



Lexus GS300h 2,5i 223 KM Elite Lexus GS300h 2,5i 223 KM Elite Lexus GS300h 2,5i 223 KM Elite

Grudzień 2017

Artur Ławnik



POBIERZ NUMER


Warte uwagi